Yhdistys

Pirteä 100- vuotias

Hollolan Kokoomus on vuonna 1921 perustettu yhdistys, jonka tavoitteena on edistää jokaisen kuntalaisen hyvinvointia. Hollolan Kokoomus on aktiivinen toimija koko maakunnan ja Hämeen piirin alueella. Arvojamme ovat sivistys, kannustavuus, suvaitsevaisuus ja välittäminen.

Kansallinen Kokoomuspuolue, yhteiskuntaa uudistavana voimana, otti tehtäväkseen Suomen itsenäisyyden aamunkoitossa tuoda yhteen eri kansanosat rakentamaan yhteistä isänmaata. Edelleenkin kokoomus on perustavimmalta olemukseltaan yhteiskuntaa rakentava ja uudistava, erilaisia ihmisiä ja ihmisryhmiä yhteen kokoava arvopohjainen poliittinen liike.

Tämän vuosikymmenen kuusi kohtalonkysymystä ovat korona, kestävä kehitys, koulutus, kasvu, kansainvälisyys ja kaupungistuminen. Me kokoomuksessa lähdemme siitä, että kaikki ongelmat ovat ratkaistavissa kestävällä ja oikeudenmukaisella tavalla. Tämän vuoksi Kokoomus loi uuden ajan tavoiteohjelman.

Hollolan Kokoomus on ollut johtava kuntapuolue aina 1970- luvulta lähtien yhtäjaksoisesti ja on täten pitänyt hallussaan Hollolan suurimman valtuustoryhmän mandaattia.

Lue lisää Kokoomuksesta ja liity jäseneksi! Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme!

Jakaminen on kaunista. Jaettavan tekeminen on vielä kauniinpaa.

Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Hollolan Kokoomuksen hallitus 2021

Puheenjohtaja: Markku Pulkkanen ([email protected])

Varapuheenjohtaja: Janne Pekkarinen (045-6669225)